top of page
חיפוש

מה זה חדר בריחה


ולמה כל כך כיף בו?


רוצים לדעת מהם חדרי בריחה, למה כולם כל כך מתלהבים מהם ומה הופך אותם לאטרקציה המושלמת? המאמר הבא הוא בשבילכם.


קרה לכם פעם שרציתם להיות בתוך משחק מחשב, סרט או ספר מלהיב? כלומר שתוכלו ממש לקחת חלק בעלילה, להיות אחת מהדמויות ולהפוך את היוצרות? אם כן אז תשמחו לשמוע שזה בדיוק מה שחדרי הבריחה מאפשרים לכם לעשות.


מחפשים אטרקציה מקורית, מגניבה ומרגשת, שתקרב בין המשתתפים ושתיחרט בזיכרונם? חדרי הבריחה הם הפתרון המושלם בשבילכם.


איך הכל התחיל

חדרי הבריחה הראשונים נפתחו בסין וביפן בשנת 2007.

הטרנד התרחב אט-אט לאירופה ולארה"ב ונפתחו יותר ויותר חדרי בריחה בקונספטים שונים.

ואילו היום, מעל עשור לאחר מכן, כבר ניתן למצוא אותם ביותר מ-60 מדינות בעולם.


אז מה כל כך מיוחד בחדרי הבריחה הללו, שכולם כל כך מתלהבים מהם? מה גרם לטרנד המקומי הזה להתפשט לכל העולם ולהפוך לאטרקציה המועדפת עבור רבים? המשיכו לקרוא ותגלו.


מהם חדרי הבריחה

חדרי הבריחה הם בעצם בילוי מסוג משחק הרפתקאות אינטראקטיבי.

כפי שציינו קודם, חדרי הבריחה מאפשרים לכם, המשתתפים – להיות ולהרגיש חלק מעלילה מטורפת, מגניבה ומרגשת. ממש כמו בסרט או במשחק מחשב, רק שהחוויה הזו מתרחשת לכם במציאות.


במהלך המשחק המשתתפים הנעולים בחדר (לרוב בין 2-15 שחקנים) צריכים למצוא רמזים שונים ולהשתמש בהם כדי לפתור חידות ולמצוא את הדרך החוצה.

כדי להצליח "לנצח" את המשחק ולפרוץ את הדרך מחוץ לחדר הבריחה – על המשתתפים לפעול במהירות ולפצח את פתרון החידות במסגרת הזמן המוגבל למשחק.


מה היתרונות של חדרי הבריחה כאטרקציה

לא סתם חדרי הבריחה הפכו לאטרקציה המועדפת על רבים.


* מדובר באטרקציה שמתאימה לא רק לימי הולדת או לימי גיבוש בין העובדים, אלא בבילוי שמתאים גם לסופ"ש משפחתי רגיל – בלי צורך באירוע או בסיבה מיוחדת.


* כל המשתתפים תמיד נהנים בחדרי הבריחה– בין אם מדובר בילדים או במבוגרים. זו חוויה ייחודית שעוד לא חוויתם. מדובר בחוויה מאתגרת, שמגבירה את האדרנלין, מרטיטה את החושים ומבטיחה לכם הנאה מקסימלית וגיבוש עם שאר המשתתפים.


* חדרי הבריחה הם אטרקציה שתוכננה בכובד ראש, תוך מחשבה על הפרטים הקטנים והשקעה מקסימלית עבורכם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק להגיע ולהנות.


למה חדר בריחה זו האטרקציה המושלמת

כולנו היינו רוצים לנסות ולהיות דמות מתוך משחק, ספר או סרט – ולו רק לכמה שעות. מי לא היה רוצה להרגיש איך זה להיות חלק מפתרון תעלומה אמיתית? או מחוויה מטריפה ומשוגעת כמו בריחה מהכלא או מעולם שהשתלטו עליו קופים? מדובר בחוויה מהנה, מרגשת ומלאת אדרנלין.

ותתפלאו (או שלא), אבל המבוגרים נהנים לא פחות מהילדים שמגיעים לחדרי הבריחה. חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי לברוח מהחדר ו"לנצח" את המשחק? בואו לחדרי הבריחה שלנו בראשון לציון והוכיחו את זה לכם ולבני משפחתכם וחבריכם. וגם אם לא תצליחו לפרוץ את הדרך החוצה במסגרת הזמן המוגבל למשחק– אתם לא מפסידים באמת. ההנאה מהחוויה הייחודית מובטחת לכם בכל מקרה.



174 צפיות0 תגובות
bottom of page